Rádi bychom Vás ujistili, že reagujeme na Vaše aktuální požadavky tak, aby se zajistilo Vaše bezproblémové fungování v Heliosu v době řádění koronaviru.

Považujeme za důležité Vás informovat, že přizpůsobujeme podporu a kontakt s Vámi následovně:

Akutní požadavky i programové úpravy, které Vám zabezpečí v této situaci lepší fungování upřednostňujeme před prací na dlouhodobých projektech.

Osobní návštěvy našich konzultantů nahrazujeme vzdálenými konzultacemi formou videokonference, která umožňuje sdílení obrazovek. Stačí Vám k tomu prohlížeč Chrome.
– Pro hlášení vad a požadavků využívejte elektronickou podporu Helpdesk nebo telefonickou Hotline. Prosíme nevolejte našim konzultantům napřímo. Na bezodkladné záležitosti nás upozorněte, abychom je řešili urgentně.

HELPDESK portál najdete na našich stránkách – v menu kliknete na Helpdesk.

HOTLINE linka funguje na telefonním čísle 734 231 980 od 8,00 – 16,30.

Napište nám

Rychlý kontakt pro Vaše dotazy.

Not readable? Change text. captcha txt