Pro bezproblémové fungování informačního systému HELIOS je třeba pravidelně aktualizovat. Z naší praxe víme, že zhruba 60% našich klientů aktualizace neprovádí.

V aktualizacích je řada nových funkcí, oprav i úprav dle platné legislativy. O důležitých legislativních verzích informujeme naše zákazníky předem. Přehled dostupných verzí aktualizací, vč. toho, jaké změny ve verzích najdete (tzv. změnovky), mohou zákazníci sledovat na webových stránkách forum.helios.eu.

Pravidelné aktualizace informačního systému HELIOS jsou určeny pro administrátory, případně jiné osoby ve firmě, které jsou pro správu informačního systému vyškolené. V případě, že firma žádného takového administrátora nemá, může si takovou službu objednat u našeho konzultanta.

A o co přijdete, když nebudete aktualizovat Váš HELIOS? Tak například nově můžete v iNUVIU editovat zaúčtovaný doklad. Akci najdete v přehledu faktur a dobropisů vydaných a dostupná je od verze 3.0.2019.0603.

  • Akce je přístupná jen u realizovaných a zaúčtovaných dokladů, musí být instalován modul „Účetnictví“.
  • Akce je určena pouze pro opravu základních dimenzí (útvar, zakázka, nákladový okruh, vozidlo, zaměstnanec) bez nutnosti doklad odúčtovat.
  • Na akci lze nastavit práva.
  • Editace je umožněna jak na hlavičce faktury, tak i v editorech položek a TXT položek.
Napište nám

Rychlý kontakt pro Vaše dotazy.

Not readable? Change text. captcha txt